Torsdagslista.

2013-05-02 - 15:07:32 | Privat | 0 kommentarer

Vad har du på dig?
Sockar, underkläder, svarta jeans, tiger top och en skjorta. 

Hur mår du?
Jag mår så hilma bra!!

Vad önskar du just nu?
En imac och massvis med kläder. Och att det ska gå fort till torsdag nästa vecka. 

vad har du ätit idag?
Chips och dip, macka, plättar med sylt. 

vad ska du göra imorrn?
Vara "vimmelfotograf" på ett disco.

och på söndag?
Bara slappa och plugga tror jag.

vem saknar du?
Farfar och buster.

senaste köp?
En kaffe frappe.

vad skrattade du senast åt?
Mig och emma på no lektionen.

vad grät du senast åt?
att jag och min vän har tappat bort varandra.

vem sov du senast med?
Sandriii.

vad läser du just nu?
nånting med ensam på sommaren. 

senast sedda film?
Home alone 4. 

Vilken svordom använder du mest?
Fuck och fan. 

Vem var den senaste som ringde dig?
Emma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Dejtar inte. 

senast 3 inkomna sms?
”fattar inte ens hur man göra sådär. ”
“bra.”
”och du sa att jag skulle sova snart.”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“jadu ingenaning”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Inte gått gymnasiet, men om vi tänker högstadiet, matte.

Vilken är din favoritfrukt?
Honungsmelon!!!!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
En från cubus reklamen.

Vad är du rädd för?
Stora insekter och att allt ska gå åt helvete.

En person du tycker är snygg?
Zac efron. 

Blir du lätt svartsjuk?
Näpp. 

Din favoritkaraktär ur en serie?
Jemaine i Flight Of The Conchords.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Sandriii.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Holländska. 

Vad för sorts killar faller du för?
Roliga, otroligt snälla och killar med bra stil. 

Vart vill du åka just nu?
Till ett varmt land, såsom turkiet. 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Thailand resa till huset, imac och ton av smink.



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: