Lista. - tidsinställt, torsdag.

2013-05-11 - 10:00:00 | Lisa | 0 kommentarer

1. Vädret utanför mitt fönster: muligt och regn. 

2. Lyssnar på just nu: hockeyn på tvn.

3. I går gick jag och lade mig: kring tolv.

4. I dag vaknade jag: kring nio. 

5. Jag har på mig: kläder.

6. Senaste person som ringde mig: mamma.

7. Senaste person som jag ringde upp: mamma.

8. Senaste person som skickade sms till mig: Sebastian.

9. Senaste person som jag skickade sms till: sebastian.

10. Senaste vän jag addade på Facebook: ingenaning.

11. Som addade dig: nåns mamma. nekade dock.

12. Senaste person som mejlade mig: en kille. 

13. Senaste sajt som jag kollade på: facebook. 

14. Ska göra idag: sova.

15. Bra eller dålig dag idag? både ocg, tog farväl av min underbara syster. 



Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: