töntigt.

2012-10-29 - 13:01:00 | Q/A | 1 kommentarer
Godmorgon. Fått in nån fråga på blogresponse och nu på min blogg om Viktor. Jag skulle aldrig ta någons kille ifrån en, aldrig! Jag skulle aldrig hålla på med en kille som har tjej, aldrig! Det är så lågt och respektlöst. Jag har aldrig hållt på med en kille som haft ett förhållande. Och jag tänker inte hålla på med en kille som har ett förhållande. 
 
Fick denna kommentar för cirka halv timme sedan som jag bara skrattar åt.
 
Anonym om yey.
IP: 46.230.198.225

låt andras killar vara ifred.
 
Haha. Jag kan väl ändå få vara kompis med en kille. Det är inte så att jag sa ta killen bara för att vi snackar i skype då och då. Q
 
EDIT:

Kom en till liten kommentar. 

vad hade du tyckt om din kille snacka med andra tjejer i skype "nån gång då och då"? Sen att skriva att han är bäst är väl att överdriva en hel del? du fattar visst it
 
 
 skriv till mig på facebook. 

 


anonym

vad hade du tyckt om din kille snacka med andra tjejer i skype "nån gång då och då"? Sen att skriva att han är bäst är väl att överdriva en hel del? du fattar visst it

2012-10-29 - 13:11:34 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: