tio, nio, åtta..

2012-10-19 - 11:07:53 | Privat | 0 kommentarer
Tio saker jag tycker om-
Att sitta ute på balkongen och mysa.
Få en gokram av någon kille man gillar.
Galna kvällar med dom man tycker om.
Lära känna nytt galet folk.
Sushi från stockholm.
Hitta massvis med pengar i rummet.
Känslan då man det är julafton.
Då man får världens finaste sms på sin födelsedag.
Drömma om kärlek. 
Nio saker jag tycker mindre om-
Att vara pank.
Människor som ljuger.
Numret fjorton. Litet och tanigt.
Snorungar.
Att kärleken är svår att hitta.
Ordet supa.
Slask.
Fys, äckligt, jobbigt och fyfan.
Att mina kära vänner ska snart bestiga gymnasiet
och lämna kvar mig på högstadiet.

Åtta saker jag vill göra/ha i framtiden-
Hitta den rätta.
Bo i lägenhet med moa.
Ha värsta hemmafesterna, yolo.
Skaffa ett miljonärsjobb.
Leva i paris med mannen i mitt liv.
Ha värsta snygga stilen.
Hålla kontakten med moa, föralltid.
Få fantastiska barn.
Sju saker jag ser fram emot-
Julafton.
Höstlov.
Middagen ikväll.
Sommaren 2013.
18år, fest. 
Egen bostad.
Han.
 
 
Sex bra låtar-
Don't you worry child - Swedish House Mafia.
Diamonds - Rihanna.
I love it - Icona Pop.
Some nights - Fun.
För stor - Ansiktet.
All I want is you - Agnes.
Fem ord som beskriver mig-
Glad.
Rolig.
Spontan.
Social.
Galen.
 
 
Fyra saker jag tycker är äckligt -
Folk som snyter sig, HÖGT.
Spyor.
Djupa sår.
Ärtsoppa.

Tre ställen jag besökt-
Bulgarien.
Turkiet.
Finland.
Två saker jag önskar mig-
Han, kärlek.
Pengar.
 
En maträtt jag älskar-
Sushi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: