Frågor.

2012-10-06 - 15:17:00 | Q/A | 0 kommentarer

Ditt fullständiga namn? Lisa bajs Lundberg

Hur Lång är du? 1,70

Ögonfärg? Blå

Spelar du något instrument? Nix

Dina första tankar när du vaknar? Har min hund sovit med mig?

Har du några husdjur? En hund.

Vem är snyggast? Min hund

Vem vet mest om dig? Moais

Vad vill du ha just nu? dig

Rädd för? att bli ensam

McDonalds eller Burgerking? MCDONALDS ♥♥♥

Sjunger du? japp

Vad har du för skostorlek? 38-39

Vill du gifta dig? japppp

Din hårfärg? Brunette

Vad ska du göra i morgon? Dansa naken i mitt rum och skrika fan.

Skor du hade på dig idag? Tygskor

Favoritårstid? Sommar

Favoritmat och dryck? Mc och cola

Hur svarar du i telefonen hemma? min mobil? - TJAAAAAAAAA. vem äre?

Vad är du sugen på nu? mc

Hur svarar du i mobilen? samma.

Sov du ensam inatt? nej

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov

Godaste glassmaken? rövglass

Drömmer du mardrömmar? jå

Favorit godis? sura 

Längtar du mest efter just nu? sommarlov

Vem har vart din räddning idag? chips

Saknar du någon just nu? jå

Vill du ha barn? jappzi

Längtar du till din nästa födelsedag? JAAA

Vad gör du just nu? skriver

Tycker du att du har fin dialekt? stockholmsdia? nej.

Vad är din önskan just nu? att bli rik

Har du något speciellt cetat? cetat, haha.

Vad lever du på? sushi.

Vad gör du om 5 år? kissar

 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: