Who run the world? GIRLS!

2012-07-22 - 23:17:51 | Lisa | 0 kommentarer
Tumblr_m7kyktiqev1ra7nl8o1_400_large~ Varför så fin?
Hej snuttisar, haha. Var nyss super glad också poff, så blev jag nere. Världen är ju konstig, ja. Men efter senaste inlägget har jag hunnit göra absolut ingenting. Ska alldeles strax se lite tv med mamma och sedan se lite filmer med min kära hund, om han nu vill och äta massvis med godis, det som är kvar då såklart. Här lämnas det ingenting. Imorgon vankas det mammas födelsedag, hoppas du får en underbar dag mami, sen så ska jag sandra och mois träffas, längesen jag träffa sandra så det ska bli roligt. Vi ska väl ha de allmänt roligt, kanske dra till tages [en solbroeller vad man ska säga], eller jag bestämmer att vi ska dit och sen får vi se vad dagen och kvällen erbjuder. Puss. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: