Släkträff

2012-07-21 - 12:03:00 | Lisa | 0 kommentarer
~ Hej hopp, snygg tunga där, knall röd efter några underbara wonka godisar, snea tänder och ful frilla.

Godmorgon, antar jag. Det här är ett tidsinställt inlägg, så nu är jag mest troligt på släkträffen eller så är jag påväg till släkträffen. Kommer inte komma upp "live" inlägg idag, för jag kommer inte ha tillgång till dator på hela dagen och det där med att mobilblogga lät inte bra i mina öron, tyvärr. Gissar på att det kommer bli mycket fart och fläng där borta på släkträffen. Därav ganska mycket fotboll och frisbee. Blir även en liten chihuahua/papillion träff där, då tre (plus jag, fyra) av mina släktingar har chihuahua/papillion. Så det ser jag lite fram emot. Kram.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: