Skola - tidsinställt.

2012-08-20 - 09:00:00 | Lisa | 0 kommentarer
Jaha, då har skolan börjat för mig, eller började egentligen klockan halv nio, men såg bättre ut med nio. Nu börjar alla läxor, prov och framför allt börjar betygen. Första året med betyg känns, jaa.. det känns hemskt! Jag vill fokusera som fan på skolan i år, för jag vill verkligen nå mitt fina mäklarmål. Förra året var skolan en lek, nu är det på liv och död, så jag känner att skolan måste gå så mycket bättre iår. Så därför kommer det göras tidsintällda varje söndag för att det ska bli MINST tre inlägg per dag. För jag kommer inte ha tid eller ork att sitta och göra tre inlägg per dag, usch så jobbigt. Jag måste fokusera på att göra läxor och plugga till prov nu. Men jaja, kram.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: