Morgonpromenad.

2012-08-10 - 10:48:14 | Lisa | 0 kommentarer
 
Godmorgon. Väcktes av att två helt underbara spralliga typer kom in i rummet och lekte. Det är så att min systers kille och wiggo, kom idag, men inge mer vet jag, men ja. Tog en tidig frukost och ska strax ta en liten morgonpromenad, minst fyra,sex kilometer i alla fall. Då jag vill vara lite social med familjen. 
 
Några undrar säkert varför jag går, då många i min ålder springer. Men det är det att jag vill inte bara ränta runt i skogen nu då jag absolut inte har den konditionen som jag skulle behöva och jag vill helst inte bygga upp så mycket muskler. Utan jag vill helst nå ner ett kilo och sen ta igen det med muskler. Så på det sättet slipper jag till slut väga för mycket, enligt mig. Men i mina tankar lät det faktiskt ganska smart, eller? Vad tycker ni? 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: