19.28

2012-08-02 - 19:28:09 | Lisa | 0 kommentarer
 
Hej på er. Idag har jag inte ens hunnit starta datorn förens för nån timme sedan. Så idag har jag hunnit handlax2, varit på stan, köpt sushi, ätit tacos och sedan fixa mina söta små ögonbryn. Ögonbrynen vill verkligen inte vara på samma sida som på mig. Men ska fortsätta med dom senare, efter detta inlägg och en wallander film. Idag har jag känt mig väldigt lk, (luleåkalaset) sugen. Men inte fått tag på någon. Tror jag ska försöka få tag så jag kan gå imorgon på dagen. På kvällen kändes för mycket sorg i min plånboken, så det får bli dagtid. Men det kan bli roligt det också. Juste, idag har jag invigt min underbara hollister tröja, sneakpeak. Ska försöka fota mina stockholms kläder senare ikväll. Med hörlurarna i öronen ska jag skutta iväg till spegeln och fixa klart ögonbrynen. Puss.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: