En barndom utan sagor är som en vår utan fågelsång.

2013-03-09 - 17:07:09 | Lisa | 0 kommentarer
Tumblr_mj3i21pk9t1s01u3vo1_500_large
Hallojsan. Varit och ätit ett kycklingmål på max, ifall ni ville veta och handlat lite små saker till ikväll, då jag ska sitta i mitt rum och äta chips, haha. Satt nyss och snackade skype med en trög. haha. Ska nog spela lite dåliga spel sen snacka lite mer skype med trögen. Så min kväll kommer bestå utav chips, skype, filmer och dåliga dataspel. Roligaste lördagen på länge. Imorgon är det precis en vecka kvar till min födelsedag, konfaträff och bussen till pappa. Blir skönt att fara och hälsa på familjen där och ha en hel skolfri vecka. Peace chiao. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: