Det är livet självt som är den verkliga festen.

2013-01-30 - 11:15:21 | Lisa | 1 kommentarer
Saknar mitt mörka fina hår, har just nu gult/orange/blondt. Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogga under dessa två dagarna som varit. Men nu får ni ett litet inlägg, hehe. - I alla fall så ligger jag under två täcken och försöker bli frisk. Ska börja se gossip girl säsong fem, så det kommer min dag att bestå av tills moa kommer hit och sover över. Mellan några gossip avsnitt ska jag försöka tränga in lite so plugg då jag har prov imorgon.. I dagsläget kan jag noll om det vi har prov i, smart lisa. Byebye. 

Moa

åååh vad fin bild, lisa!

2013-01-30 - 20:54:25 // http://liinkanns.blogg.se

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: