Att uppleva den eviga kärleken tar inte lång tid.

2013-01-25 - 10:18:13 | Lisa | 2 kommentarer
 
Godmorgon. Är på min andra lektion för idag, gjort bort no provet som jag tror gick sådär. Har precis gjort klart min "grupppowerpoint". Lyssnar på riktgt bra musik, hehe, har lånat mois spotify, gangsta. Det snöar ute, ifall någon ville veta, hatar det. Efter skolan drar jag till Arvidjsjaur och sedan skellefteå för att se hockey med familjen och pappas företag. Låter riktigt bra i min öron. Blir nog där över hela helgen, så bloggen kommer vara åt sidan då, men ni får ju se ifall det kommer upp något inlägg nån gång. Men ifall bloggningen blir ni sämst, vet ni varför. Kram.

Alice :) ♥

sV: Ja, jag ska träffa min syster, själv? ♥ Kram

2013-01-25 - 16:00:26 // http://allibrall.blogg.se
Elin Sundberg

tack så mycket, allt bra idag?:)

2013-01-26 - 10:45:49 // http://photosbyeliiin.blogg.se/

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: