Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

2013-02-17 - 22:03:33 | Lisa | 0 kommentarer
Försökte lägga ut en videoblogg både torsdag och fredag för att berätta att jag inte kunde blogga något under hela helgen för att jag skulle på konfa läger, men videofyme ville tyvärr inte samarbeta med min mobil så då fick det vara. I alla fall så har jag haft en otroligt bra helg, har nog inte haft såhär kul på länge, fast tyvärr blev jag sjuk under fredag kväll, men stannade hela helgen ändå, och kom hem idag kring tolv med värsta magonten och lite febrig. Har sedan dess tagit en lång powernap och hunnit äta middag och ett skål fruktsallad, för er matfantaster, haha. Imorgon skola, jätte kul, njö, haha. ENDAST TIO DAGAR KVAR TILL STOCKHOLM! hejdå. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: