Dansa, pausa.

2012-07-23 - 23:45:23 | Lisa | 0 kommentarer
En liten fin bild från då jag och moa tog ett litet nattdopp.. Riktigt mysigt, men ruskigt kallt. Började dagen somsagt med att fira mamma och åkte sedan till stan där jag lunchade underbar mat med mina trillingar. Åhh, jag bara älskar att luncha med kompisar, nog bland det bästa som finns, bara sitta och äta och snacka massa skitsnack. Åhh, så trevligt. Slutade kvällen då hos moa, där vi tog ett förbannat kallt kvällsdopp. Mygg behöver vi inte ens snacka om. Men nångonting jag lätt skulle kunna göra om. Imorgon är det bara en dag kvar tills pdol börjar. Åh herregud vad jag längtar, längtar också till helgen.. Men tänker inte avslöja vars jag ska fara, det får ni se dåå. Kommer inte blogga "live" någonting från fredag till söndag, utan det blir lite tidinställda. Men ska sätta mig framför tv med mamma och glo lite tv. Puss.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: