-.

2012-07-22 - 18:08:08 | Lisa | 0 kommentarer
Hej på er. För en liten stund sen krälade jag mig ur det sköna badet och satte mig i sängen med godis och dator. Igår var en riktigt rolig dag och kväll, i det fallet. Började med en liten snabb tur till stan med syster och hennes kille, en ganska så snabb lunch på subland och en snabb bilresa hem. Där hemma krafsa vi ihop sakerna vi skulle ha med till släkträffen och skynda oss dit då vi var väldigt sena. Där borta spelade vi fotboll, kubb, friesbee och hade det bara allmänt trevlig, riktigt god mat serverades också, men dock lite tråkigt då vi bara var kring tjugo-trettio pers. Kring åtta slutade allt och jag och mamma for förbi sjukhuset för att kolla upp min hals, som tur var var det ingenting speciellt. Kvällen slutade hos moa med massa mysnack. Kram.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: