Onsdag.

2012-12-26 - 18:12:58 | Lisa | 0 kommentarer
Hejsan. Dagen började klockan halv elva för mig då moa ringde i panik och sa att hon var tvungen att fara till stan precis då. Så fick kuta genom hela lägenheten för att hitta allt jag skulle ha på mig på stan. Och vid elva, halv tolv mötte jag upp moa vid bikbok. Efter det träffade vi sandra och frida, som vi var med tills klockan blev fyra, halv fem. Då fick jag skjuts av min syster och hennes kille hem och fick även reda på att vi ska ha wiggo fram tills nästa tiiiisdag. Låter ubert i mina öron. - I alla fall så händer det inte så mycket ikväll förutom att jag ska hitta på något med sandris och sen får vi väl se vad vi hittar på. Ni få ha en bra onsdag. Ha de. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: