Människor är som pusselbitar, det finns alltid två som passar ihop

2012-12-16 - 16:53:54 | Lisa | 0 kommentarer
Åter igen är det en äcklig söndag. Men tur jag haft en riktigt grym helg som täcker för denna tråkiga söndag som bara består utav plugg och lathet. Haha. Trejde advent också, höll på att glömma det men ikke det. Så idag är det bara åtta fucking dagar kvar tills julen! sgsdghsd, min känslor inför lovet, julafton och nyår. Förresten så hoppas jag att 2013 blir ett bra år. Ska verkligen försöka bli bättre i skolan och bättra, stärka mig som person. Så får hoppas 2013 bjuder på ett grymt år. För det känns som om att 2013 kommer vara mitt bästa år. Dock har 2012 bjudit på några riktig bra saker, såsom då moa blev en stor del i mitt liv och då jag släppte in riktigt bra personer i mitt liv i slutet av året. Men ni får ha en grym söndag! 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: