I piteå.

2012-08-01 - 13:33:27 | Lisa | 0 kommentarer
 
 
Fanns verkligen ingenting att blogga om igår, jag var bara hemma, eller ja hos farfar en sväng och sen på kvällen drog jag till syrran. Kan även säga att jag är nu i piteå, bussen åkte 08.10 från arvidsajur imorse. Juste, det hände en sak igår, som jag fortfarande mår dåligt av. Så om jag inte skriver nå i veckan kan det bero på det. Men ska nog inte blir så farligt för uppdateringen, ska lägga in bilderna i datorn nu så ni får lite bildbomber från stockholm. 
 
 


Stockholm som sagt. Vi bodde på Scandic continental, mitt i självaste stad. Hade ungefär plattan som granne, riktigt nice. Tjugosjunde, fredagen blev det (trots lite snack om skansen) gröna lund. Riktigt varmt och jag åkte för första gången berg-och-dalbana, riktigt häftigt. Lördag snabbade vi oss ner och åt hotellfrukost, som för övrigt var väldigt tråkig, och skyndade sedan oss till tåget som skulle ta oss till skansen. Senare på kvällen gick vi och åt och sedan direkt till hotellrummet där jag somnade snabbt. Söndag, drog vi på ett litet extra kål då vi skulle på stan och shoppa. Fick slut pengar på den första gallerin, där då min favorit affär finns, hollister. Så.. ska ni till stockholm, far till gallerian brevid plattan, riktigt fint. Sedan gick vi väl bara omkring och gick sedan tillbaka till hotellet och hämtade väskorna. Kan även säga att vi bodde granne med centralstationen, så efter vi hämtat väskorna gick vi dit och tog arlandaexpress till arlanda. Väl på arlanda käkade vi mat och for sedan till Kallax, Luleå. Det var väl allt, hejsvejs.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: