Förlåt.

2012-08-11 - 17:03:07 | Lisa | 0 kommentarer
Suggested by glitter-is-in-my-blood, apairofstarcrossdlovers, maddisonsendgame, upsdownsandkittyfrowns and emnetsia
Nu börjar bloggen likna en emo blogg, ta inte illa upp.  Men jag är verkligen inte på topp, det här är andra gången i hela mitt liv som jag mår så här dåligt. Första gången var då jag flyttade från underbara vänner och verkligen grät under hela mitt sommarlov, gråtlov. Och dom här veckorna har som sagt varit hemska, gråtit minst en gång per dag. Jag har tappat min barndomshund och min barndomskatt, älskade buster och lotus. Kontakten med en väldigt speciell person har klippts av. Och en till sak. Mängder i tårar har fallit ner, precis som jag faller ner. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: