Tisdag.

2013-05-07 - 15:59:59 | Lisa | 0 kommentarer
Hejhej. Igår hade jag och agnes gruppkörning (i?på?) moppe, spanska omprov, styrelsemöte med ku och på det så slutade jag dagen med det härliga ku gänget på brännbollsplanen. Dock slutade det med att vi i laget förlorade men ja, bättre lycka nästa gång, som man säger. Idag har det varit en jobbig men skön dag då musiken förgyllade himla mycket av min skoldag. Ingen ide om vad som händer ikväll förutom att jag ska packa till imorgon och kolla film, haha. Jaja. Juste, kan även berätta att jag vet inte om jag kommer kunna blogga onsdag till söndag då jag inte kommer att befinna mig hemma. Men det får ni la se senare då. Puss.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: