Man måste kyssa en himla massa grodor innan man hittar en prins.

2013-02-13 - 21:32:32 | Lisa | 1 kommentarer
Det här med att försöka bli bättre med uppdateringen gick ju inte alls bra. Men det är bara det att jag nästan aldrig sitter vid datorn längre, gör precis allt jag vill på phonen nu för tiden. Men i alla fall så har jag hängt på skolan, hos syrran och sedan i sängen idag, riktigt trevligt, typ. Ätit ice cream och ett semel lock, he va väl gottigott. Har också fixat imorgon dagens klädesel som består utav ett par svarta genomskinliga tights, jeanshorts och ett grå tjocktröja. Till den tråkiga outfiten kommer jag piffa upp mina läppar med knallrosa läppstift och en hög stram svans. Lite vardaglig men ändå lite alla <3 - dags fin. Imorgon är det skola, no shiet, sedan in till stan och handla lite hjärt mat och sedan hem och laga fin middag med mois. Låter braligt. Hejdå. 

D

FIN BLOGG! Kika gärna in på våran blogg! Där skriver vi om mode och skönhet osv.. Var gärna med i våran veckans blogg tävling också :D http://beautyyandabeat.devote.se

2013-02-16 - 11:19:17 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: