Söndag

2012-09-02 - 20:45:56 | Lisa | 0 kommentarer
Godkväll. Förlåt för den dåliga uppdateringen, med idag har jag inte orkat blogga, har inte haft nått och skriva om, så ja, förlåt helt enkelt. - I alla fall, skola imorgon, riktigt jobbigt för oss för våran åttaårskurs som ska STÄDA. Vi ska städa utomhus, alltså hela skolgården, känner absolut inte nå sug till imorgon. 
 
Idag så har jag rafflat upp min röv ur sängen och farit med mami och hälsat på mormorochmorfar och sedan bara hängt framför datorn. Dock vid sjutiden var jag och mamma ute och gick en stund med dogsen, sista kvällen sen åker wiggo. Oherregud vad jag kommer sakna honom. Grät förra gången vi lämnade tillbaka han till syrran och hennes kille, så nu när vi nästan haft han en vecka så vet jag inte hur detta blir. Men vi hörs.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: