Mjaow.

2012-09-17 - 17:43:00 | Lisa | 0 kommentarer
Jahap, då var det måndag igen. En riktigt långtråkig måndag för mig som slutade halv ett och sedan for hem och kollade tv. Då jag istället kunde ha farit på stan och slösat mina tjugokronor på kontot. Ska alldeles strax ta tag i no pluggandet då vi har no prov imorgon. Men före ska jag prata om mina bilder på bloggen. Som ni ser lägger jag typ aldrig ut bilder från min Canon, men det är det att jag ska köpa en ny kamera, en mycket bättre. Så då orkar jag inte ta fram min äckel 1000D och fota och sedan lägga upp. Så det blir istället webcam bilder eller så instagrambilder, mycket bättre. Men direkt jag köpt en bättre kamera så ska ni få se på bloggning!!! 
Juste min blogg håller på att fixas. 
 
 
 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: