Femtio frågor.

2012-09-09 - 16:58:09 | Lisa | 1 kommentarer
1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem var den sista du träffade? Min hund, annars mamma.
3. Hur lång är du? 169.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? The lucky one.
5. Vem ringde du senast? Sandris.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Usch, ta dä :(" till nadjis.
7. Vad är dagens planer? Lata mig, läsa ur hungerspelen och se nå tv.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa.
9. Vad är det för färg på din ytterdörr? Träää.
10. Vad är det för väder hos dig just nu? Soligt.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du idag? Kring halv nio.
13. Höger eller vänsterhänt? Höger
14. Stjärntecken? Fisk.
15. Vad var det senaste du åt? Gryta.
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Jadu, helst har jag ett eget företag inom mäklare.
17. Vad ser du om du tittar till höger? Den andra soffaan.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min moa.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Varför bloggar du? För att jag är sämst på att blogga.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar.
26. Är du social? Gode.
27. Vilken är din favoritglass? Alla.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Bjuda moa, mami och hennes kompis till USA.
29. Tycker du om kinamat? Ja.

30. Tycker du om kaffe? 
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? nja.
33. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej.
34. Tycker du om att mysa? Med rätt person, ja.
35. Humör just nu? Ledsen, besviken och trött.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och jag lär mig spanska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool!
41. Vad spenderar du mest pengar på? Mat.
42. Vad köpte du senast? Mat.
43. Vem är den roligaste människan du känner? jadu, många.
44. Vad har du för ringsignal? Olika.
45. Vilken var den senaste bok du läste? Go ask Alice.
46. När var du i kyrkan senast? Julas.
47. Vad gjorde du igår? Slappade.
48. Vad har du för mobil? iphonefyra.
49. Vilken är din favoritfilm? Lol.
50. Hur lång tid tog det för dig att svara på detta? Vettefan.
 
Tog frågorna från julias blogg, som du hittar här.
 

 

~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny 1 vecka. Vad har du att förlora? GO FOR IT !! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html#comment

Kram♡

2012-09-10 - 16:20:31 // http://linnhahne.blogg.se

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: