Svar på frågor.

2012-10-07 - 11:46:51 | Frågestund | 0 kommentarer
Tar frågor från både bloggen och blogresponse.
 
Vad är det roligaste med att blogga? 3 bra filmer? 3 riktigt bra låtar enligt dig?
- Finns många saker. Tre bra filmer, LOL, Fame och The lucky one. 
Och tre riktigt bra låtar, Diamonds-rihanna, och sen vet jag inte, haha.

Vem ser du upp till? :)
- Lisa mellert.
 
Är du kär just nu? :)
- Nej.
 
Höger eller vänsterhänt? 
Är du ofta seriös?
- Höger, haha, nej.
 
 
Gillar du att kramas? 
- Med rätt person, ja

Favorit godis? 
Är du kittlig? 
- Sura. Haha, ja.

Vad heter/hette din första seriösa kärlek? 
Älskar du honom fortfarande? 
Aldrig haft ett seriöst förhållande, så ingen seriös kärlek. 
- ↑

Vad säger du ofta? 
Ba eller så något med " aa, det gör jag". 

Vart gjorde du senast illa dig? 
Vem kramade du sist?

- Haha, foten, 
- Moais.
 
Hur dags vaknade du idag och vad åt du till frukost ?

- Kring nio, kanelbulle och ett glas mjölk.
 
Vad händer idag Lisa ?
Idag ska jag vara hemma, lata mig och göra lite SO. 
 

 
 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: