Torsdag.

2012-11-22 - 17:01:06 | Lisa | 0 kommentarer
Tumblr_mdwbx5cq4f1rvup6qo1_400_large
Tja. Veckans jobbigaste dag avklarad och ett soprov. Gött. Imorgon fredag, heeeeeeelg! Så jävla skönt. Slippa läxor och prov i 2 enstaka dagar. Jamen i helgen så är det inte helt bestämt om vad som skall hända. Men lutar mest att jag ska träffa några stycken och bara hänga. Låter gode så jävla bra i mina öron. I allafall så får ni veckan + och -. Haha.
 
Veckan +, tror jag klarade provet idag. 
                lärt känna två bra.
                blivit lycklig.
Veckans -, min äckel rygg som bokstavligen gick av idag.
                 jag har varit sämst på att plugga.
                 

                


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: