Dra feber!

2012-07-04 - 01:02:11 | Lisa | 0 kommentarer
Efter senaste inlägget krypte jag ner under täcket, men somnade tyvärr inte. Klockan är nu över midnatt och jag har inte lyckats somna. Hemskt. Feber har även kommit förbi för att stanna ett tag, märker jag. Inte precis det roligaste. Men jordgubbar senare i eftermiddan blir perfa, om jag nu kommer ur min obehagliga säng. Men det får vi hoppas. Alldeles strax ska jag förhoppningsvis starta igång en film och försöka somna till den, fast det blir väl ett problem. Ligger i sängen nu efter att jag gått till mamma några gånger och till köket ett få tal gånger. Är hungrig och törstig men ingentig lockar mig i köket. Åhh, juste, vi har ju juice. Men ska tralla iväg till köket för lite juice och sen slå på en film då. Tingeling!
 
EDIT: Juicen var tyvärr slut.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: