tvåtusentolv

2012-12-28 - 17:28:27 | Lisa | 0 kommentarer

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Jaa.

 Hur har ditt 2012 varit? sämst och bra.

Största misstaget iår? många stora misstag.

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Jag hoppas det.

 Blev du kär i år? inte kär.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? många datum jag inte kommer glömma.

 

Vad är din största framgång 2012? ingeet, typ.

 Bästa köpet? Dr.denim jeansen.

 Vad spenderade du mest pengar på? Mat, fika & kläder.

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam style, don’t you worry child, call me maybe, astrologen och luckiest girl

 Vem har du umgåts med mest? Sandra, frida, moa, lina och nu i slutet jimmy and tha gang.

Bästa minnet från 2012? Alla saker jag gjort med moa och dom här sista månaderna har gett mig många
bra minnen.

 Hur många kysste du? Uno.

 Har du haft ett förhållande under 2012? näpp.

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Att vara mer glad och hitta honom.

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat och skött mig bättre!

 Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit dumma beslut.

 Favoritprogram på tv? Inget.

 Största musikaliska upptäckten? Darin, - astrologen!

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En bästa vän.

 Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med moa och åt tårta.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, massor.

 Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och min säng.

 Vem saknade du? Massor med folk. Farfar speciellt ♥

 De bästa nya människorna du träffade? Jimmy and tha gang!

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: "Plugga mer, ta vara på alla chanser som ges, festa, ha kul, lev livet och umgås med dom som får dig att må bra!" - från en tjejs blogg, men tyckte det passade mig med.

 

 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: