Snöö

2012-12-04 - 18:58:49 | Lisa | 1 kommentarer
Tumblr_mef9cny1fv1ql477co1_500_large
Hej på er. Nu är det bara två och en halv vecka kvar tills jullovet, känns så otroligt skönt att skippa skolan. Hänt lite små saker på skolan som gjort mig lite ledsen men är ändå så sjukt glad för att mina kompisar finns där. Idag har jag inte gjort ett piss förutom att jag har gjort bort ett svenska prov, galet skönt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och tyvärr missar jag ridningen då vi inte har någon bil. Hade verkligen lust att fara och hoppa bana men jaja, får väl ta en lång dusch istället och lägga mig tidigt. Har även sovmorgon imorgon, vilket känns himla skönt. Få sova ut och inte tänka så mycket. Sedan efter skolan någon gång kommer två grabbs hit och vi lär väl hitta på nå roligt. Bye. Juste, tänkte bara säga att det har landat tusen tals snöflingor på marken.

anonym

vilka grabbs?

2012-12-04 - 23:00:37 //

Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: