Min frödag.

2012-12-22 - 14:42:14 | Lisa | 0 kommentarer
Godmorgon! Moa for vid elva tiden nån gång, tror jag. Fast jag vet inte för jag har legat och sovit fram tills klockan slog ett. Och påtal om klockor som kom min undebara cielo klocka idag, för bara cirka tio min sedan. I alla fall som ni vet spenderade jag gårdagen med massa fina. Blev upphämtad kring halv tio tiden av två grabbz sedan hämtade vi upp moa och for till lillpite. Var där tills klockan blev två, halv tre då for vi in till stan och bara körde omkring. Hann till och med somna i bilen några gånger, haha, men mysigt var det. Kring halv fyra landade jag och moa i våra sängar, riktigt skönt. Somnade nästan på direkten. Haha, idag har jag ingenaning om vad som kommer hända. Men vi får väl se, ha de. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: