Kissekatt.

2012-12-21 - 21:00:51 | Lisa | 0 kommentarer
Tumblr_mfeco4rh791rwz7fwo1_500_large
Hej hej! Fredag och lov, bättre än detta kan det inte bli. Har hängt på stan med moa, jennifer och frida efter skolan slutade och for sedan hem för att min mage gjorde så satans ont. Nu mår jag mycket bättre och ska snart bli upphämtad av några grabbz, plockar sedan upp moa efter vägen och sedan drar vi till Lillpite. Kommer nog bli en rätt så galen kväll, men det blir klart en bra början på lovet. Men ska kila iväg nu och packa lite stuff och fixa till mig då jag har typ nyss kommit ur duschen, och sedan drar jag. Kommer nog hem nån gång under natten eller så blir det att vi sover där. Men ni får ha det bra. Puss. 3 DAGAR KVAR! 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: