Fredagens lista.

2012-12-14 - 19:02:24 | Lisa | 0 kommentarer
Vad har du på dig?
En sovtröja och underkläder. 

Hur mår du?
Jag mår sisådär.

Vad önskar du just nu?
En rejäl imac. 

Vad har du ätit idag?
Äcklig parisare.

Vad ska du göra imorrn?
Ingenaning, typ sova.
 
 
 

Och på onsdag?
Innebandycup.

Vem saknar du?
En viss person.

Senaste köp?
Typ mat.

Vad skrattade du senast åt?
Något. 

Vad grät du senast åt?
Inget bloggmaterial alla fall.

Vem sov du med senast?
Mois. 

 

 

Vad läser du just nu?
denna lista, haha. 

Senast sedda film?
Lol.

Vilken svordom använder du mest?
Fan.

Vem var den senaste som ringde dig?
Syrran.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nä.

 

 

Dina tre senast inkomna sms?
”k”
“ Okej, sovgott :) "
”' Mamma kanske kan lägga ut :)”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Åhh, jag har inga móney.”

Vilken är din favoritfrukt?
Banan, päron och äpple.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen.

Vad är du rädd för?
Att bli ensam. 

En person du tycker är snygg?
Hemlisss.

 

Blir du lätt svartsjuk?
Inte lätt.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Ingenaning.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
En kille.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Engelska utan till och thailändska.

Vad för sorts killar faller du för?
Killar som är roliga, omtänksamma och visar att dem bryr sig. 

Vart vill du åka just nu?
Till en person.

Vad önskar du dig i julklapp?
En imac och pengar.

 Bilder från min instagram, följ mig där, liisalundberg! 

 
 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: