Hejj!

2012-08-21 - 15:44:18 | Lisa | 0 kommentarer
Hej på er. Ligger i soffan nu och nöter songpop som jag laddade hem idag, hehe. Idag har vi på skolan haft brännbollsturnering, vet inte om vi vann alltihop eller om vi förlorade, haha, för efter lunch for mamma och jag till tandläkaren. Där jag tog bort ännu en tand, hemskt och trist. Men skönt med en tand borta, nu är det bara en förbannad tand kvar, sen är jag klar! WIHO. F1 glad tjej. Bedövningen i min mun håller på att fara bort och jag får strax äta min efterlängtade middag med makaronner och korv. Usch så gott. 
 
Igår blev det inte tre inlägg som jag sagt det skulle bli. Men efter skolan for jag nämligen med moa hem, sov där och hon hade tyvärr inget internet i huset hon bor i, då dom nyflyttat in. jaja, kram. 


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: