Godmorgon.

2012-08-14 - 08:29:20 | Lisa | 0 kommentarer
~ två söta från dom senaste dagarna.
Hejsan hoppsan! Alla ligger säkert och sover under ett varmt fluffigt täcke just nu. Men ja, igår hade jag verkligen inte tid att starta datorn, och mobilblogg, fult. Gårdagen startade kring tio då jag och moa klev upp och åt frukost och stack sedan iväg kring ett till munksund där vi träffade filip, martin och martins lillebror. Vi for till moas mormor efter bara en liten stund. Senare mot kvällen kring sju for vi och såg filips match, hittade även jesper och emil på matchen. Efter matchen stack vi till öjebyn där vi, fyra mötte upp anton och där var vi till kring elva, kanske. 
 
Idag så vaknade jag kring halv sju-tiden, åt frukost och tabbade upp en skönt bad till mig. Höll på och somna i badkaret efter bara fem-tio minuter så steg upp ungefär efter en kvart. Idag har jag ingenaning om vad som händer, men det återstår och se. Puss.


Kommentarer

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress? (den publiceras inte)

Har du någon blogg?

Din kommentar: